12 Aralık 2009 Cumartesi

Dingin bir doğanın kurşunî fotoğrafı

10 Aralık 2009 Perşembe sabahı, çok erken bir saatte, Kahramanmaraş'a gittim. Bir gün Kahramanmaraş'ta kaldıktan sonra, ertesi gün de Kayseri'deydim. Her iki kentte bulunan işyerlerimi gezip, bu kentlerdeki alışveriş yaptığımız insanlarla güven tazeleme çalışması yaptım. Sadece iki günlük de olsa, iş yoğunluğunun verdiği yorgunlukla, bu sabah kendimi İstanbul kentinin fotoğraf çekilebilecek meydanlarına attım. Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz yorgun ve yaşlı karga, daldan dala uçtuktan sonra, bir elektrik lambasının direğine tüneyip dakikalarca bana poz verdi. Fotoğraf makinesini hafif flulaştırarak çektiğim kargayı ve onun kurşunî renkli ruhunu sizlere yansıtmaya çalıştım.

Hilmi Bulunmaz
12 Aralık 2009
www.tiyatroyun.blogspot.com
tiyatroyun@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder